تزریق بوتاکس پیشانی برای رفع چروک زیر نظر متخصص،هزینه بوتاکس پیشانی
نوشته شده توسط : ادمین

تزریق بوتاکس پیشانی برای رفع چروک زیر نظر متخصص،هزینه بوتاکس پیشانی

همانگونه که می دانید ساختار صورت به گونه ای است که قسمت زیادی از آن را پیشانی تشکیل می دهد. به همین خاطر هنگامی که در ناحیه پیشانی چین و چروک هایی ظاهر می شود افراد به شدت پیر دیده می شوند و تاحد زیادی زیبایی آنان تحت تاثیر قرار می گیرد. تقریبا پیشانی یکی از قسمت هایی است که خیلی زود تر از سایر قسمت ها چروک می شود.

به همین خاطر همیشه افراد زیادی به دنبال این هستند که بتوانند از راه های مختلفی چروک های پیشانی خود را از بین ببرند. یکی از بهترین راه های برطرف کردن این گونه از چروک ها استفاده از تزریق بوتاکس پیشانی می باشد.

چون با استفاده از تزریق بوتاکس پیشانی می توان به راحتی هر گونه چین و چروکی را از روی پیشانی محو کرد. این نوع از تزریق در هر سنی طرفدارن بسیاری دارد. چون باعث می شود افراد تاحد زیادی زیبایی خود را دوباره به دست آورند.برای انجام تزریق بوتاکس پیشانی به کلینیک زیبایی جلفا مراجعه کنید.

هزینه بوتاکس پیشانی

هزینه بوتاکس پیشانی

بسیاری از افراد هنگامی که می خواهند اقدام به تزریق بوتاکس پیشانی بکنند تصور می کنند قیمت بالایی دارد به همین خاطر از انجام این کار منصرف می شوند. اما بهتر است بدانید این تصور اصلا درست نیست و قیمت بوتاکس پیشانی این کار بسیار مناسب است. اگر دوست دارید از قیمت تزریق بوتاکس پیشانی اطلاع پیدا کنید ابتدا بهتر است با عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آن آشنا شوید. ما دراینجا بعضی از این عوامل را به طور کامل برای شما شرح داده ایم.

نوع بوتاکس تزریقی

بوتاکس هایی که امروزه تزریق میشوند دارای برندهای بسیار متنوعی هستند و معمولا هر برند نیز دارای قیمت خاصی است. به همین خاطر نوع بوتاکسی که به پیشانی شما تزریق می شود تاثیر زیادی بر قیمت نهایی این تزریق دارد.

مقدار بوتاکس تزریقی

اگر میزان چین و چروک های پیشانی شما زیاد باشد پزشک برای رفع آن ها باید مقدار بیشتری بوتاکس تزریق کند. به همین خاطر مقدار بوتاکسی که به پیشانی افراد تزریق می شود. متفاوت است و اگر پیشانی شما نیاز به بوتاکس بیشتری داشته باشد باید هزینه بالاتری پرداخت کنید.

پزشک انتخابی شما

بعضی از پزشکان که دارای تخصص و مهارت بالایی می باشند. برای ارائه خدمات از بیماران خود مبلغ بیشتری دریافت می کنند. به همین خاطر نوع پزشک انتخابی شما تاثیر زیادی بر قیمت تزریق بوتاکس پیشانی دارد.

مراقبت بعد از بوتاکس پیشانی

بعد از بوتاکس پیشانی اگر یک سری از نکات را به خوبی رعایت نکنید به هیچ وجه به نتیجه دلخواه نخواهید رسید. برای آشنایی شما با این نکات ما بعضی از آنها را در اینجا بیان کرده ایم.

وارد نکردن فشار به ناحیه پیشانی

معمولا بعضی از افراد عادت دارند که به صورت دمر بخوابند. اینگونه از افراد هنگامی که می خوابند پیشانی آنها به طور مستقیم برروی بالشت قرار می گیرد. به همین خاطر فشار زیادی به پیشانی انها وارد می شود. بنابراین اگر شما نیز اینگونه عادتی دارید بهتر است تا چند وقت بعد از تزریق بوتاکس پیشانی به کمر بخوابید . تا فشاری به پیشانی شما وارد نشود.

انجام ندادن فعالیت های سنگین

همانگونه که می دانید افراد هنگامی که فعالیت های سنگینی انجام می دهند تعریق بدن آنها بسیار زیاد می شود. هنگامی که افراد به پیشانی خود بوتاکس تزریق می کنند. اگر تعریق بدن آنها زیاد باشد ممکن است نتوانند به خوبی نتیجه دلخواه خود را به دست آورند. به همین خاطر همیشه پزشکان توصیه می کنند تا چند روز بعد از تزریق از انجام فعالیت های سنگین خود داری کنند.

مصرف نکردن سیگار و دخانیات

مصرف سیگار و دخانیات تاثیر بسیار زیادی بر پوست دارد. همچنین افرادی هم که اقدام به تزریق بوتاکس پیشانی می کنند نیز اگر دخانیات مصرف کنند. نمی توانند به خوبی نتیجه مناسب را به دست آورند. به همین خاطر اگر می خواهید اقدام به انجام چنین تزریقی کنید باید حتما قبل از این کاراگر به مواد خاصی اعتیاد دارید آن را ترک کنید. چون تقریبا تا یک هفته بعد از تزریق باید به هیچ وجه هیچ گونه مواد مخدری مصرف نکنید.

اجتناب از حمام کردن

ساختار بوتاکس به گونه ای است که اگر بعداز تزریق به بدن بلافاصله به آن بخار بخورد تاثیر خود را از دست می دهد. به همین خاطر همیشه پزشکان توصیه می کنند به هیچ عنوان بعد از تزریق بوتاکس به پیشانی اقدام به حمام کردن نکنید و حتما از رفتن به سونا نیز خودداری کنید.

قرار نگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید

اگر بعد از تزریق بوتاکس بلافاصله نور خورشید به طور مستقیم به آن برخورد کند. دیگر دارو نتیجه دلخواه را نخواهد داشت. به همین خاطر افراد هنگامی که به پیشانی خود بوتاکس تزریق می کنند نباید تا چند وقت به هیچ وجه در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرند.

استفاده نکردن لوازم آرایشی

لوازم آرایشی تاثیر زیادی بر روی بوتاکس دارند و ممکن است باعث شوند بوتاکس تاثیر خود را از دست بدهند. به همین خاطر اگر می خواهید به پیشانی خود بوتاکس تزریق کنید نباید تا چند روز بعد از تزریق اقدام به آرایش کردن بکنید.

بهترین برند بوتاکس پیشانی

بهترین برند بوتاکس پیشانی

برای شناخت بهترین برند بوتاکس پیشانی بهتر است ابتدا به یک پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید. تا به خوبی همه برندهای بوتاکس را به شما معرفی کند. چون برند های مختلفی از بوتاکس در بازار موجود می باشند که هر کدام نیز ماندگاری خاصی دارند. اما به طور کلی تنها بوتاکسی را میتوان بهترین دانست که ماندگاری بالایی داشته باشد و عوارض آن نیز کم باشد.

تفاوت بوتاکس و لیفت پیشانی

لیفت پیشانی یک روش جراحی می باشد که می تواند پوست اضافه و شل شده پیشانی را بردارد. اما بوتاکس نوعی تزریق می باشد که می تواند با فلج کردن عضلات هرگونه چروکی را از بین ببرد. لیفت پیشانی چون یک عمل جراحی می باشد. مدت زمان بهبود آن خیلی بیشتر از مدت زمان بهبودی بوتاکس می باشد. اما در مقابل درمان لیفت برای همیشه ماندگار است و این در حالی است که اثر بوتاکس بیشتر از ۵ ماه ماندگار نمی ماند.

عوارض بوتاکس پیشانی و دور چشم

تزریق بوتاکس به پیشانی و دور چشم عوارض زیادی ندارد ولی نمی توان گفت که کاملا نیز بدون عوارض می باشد. برای آشنایی شما با این عوارض ما چند مورد از آنها را در اینجا بیان کرده ایم.

افتادگی ابرو

یکی از مهم ترین عوارضی که بعد از تزریق بوتاکس افراد با آن مواجه می شوند افتادگی ابرو می باشد. افتادگی ابرو معمولا به شکل سنگینی ابرو اتفاق می افتد . این اتفاق در بیشتر مواقع به خاطر تزریق زیاد بوتاکس به پیشانی اتفاق می افتد. با توجه به ناحیه تزریق معمولا قسمت های مختلفی از ابرو دچار افتادگی می شود.

بسیاری از افراد در اینگونه از مواقع بسیار نگران می شوند. اما بهتر است بدانید جای نگرانی نیست. چون با از بین رفتن اثر بوتاکس نیز این مشکل به طور کامل برطرف می شود. اما اگر دوست ندارید تا پایان از بین رفتن اثر بوتاکس صبر کنید می توانید با مراجعه به یک پزشک ماهر این مشکل را برطرف کنید. چون بعضی از پزشکان بسیار ماهر می توانند با تزریق بوتاکس نیز این عارضه را از بین ببرند. برای تزریق بوتاکس پیشانی میرداماد به مجتمع پزشکی جلفا مراجعه کنید.

غیر قرینگی ابرو

بهتر است بدانید در واقع افتادگی ابرو زیر مجموعه غیر قرینگی ابرو می باشد. این اتفاق معمولا زمانی به وجود می آید که مقدار بوتاکس تزریقی دوطرفه پیشانی هم اندازه نباشد.

کبودی

به طور کلی معمولا تزریق بوتاکس تا چند روز بعد از تزریق باعث کبودی می شود . این کبودی ها هیچ گونه خطری ندارد . بنابراین نیاز نیست نگران باشید. اما اگر بیشتر از سه روز کبودی ماندگار شد حتما بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

چه عواملی ماندگاری بوتاکس پیشانی را افزایش می دهند؟

بهترین برند بوتاکس پیشانی

افزاد هنگامی اقدام به تزریق بوتاکس می کنند علاقه دارند که اثرات آن تا مدت زمان زیادی ماندگار بماند . به همین خاطر همیشه افراد به دنبال این هستند که راهی پیدا کنند که ماندگاری بوتاکس را زیاد کنند . عوامل زیادی می توانند به افزایش ماندگاری بوتاکس پیشانی کمک کنند. اگر دوست دارید با آنها آشنا شوید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

  • متابولیسم بدن: متابولیسم بدن هر فردی با فرد دیگر متفاوت می باشد. به همین خاطر ممکن است بوتاکس در بدن یک فرد بیشتر از فردی دیگر ماندگار بماند . اما به طور کلی بوتاکس معمولا ۳ تا ۴ ماه ماندگار می ماند.
  • میزان خطوط پیشانی: معمولا میزان خطوط پیشانی هر فردی با فردی دیگر متفاوت می باشد. بهتر است بدانید خطوط پیشانی که عمق کمی دارند هنگامی که بوتاکس می شوند مدت زمان بیشتری محو می شوند. اما خطوط عمیق تر همیشه کمتر محو میشوند. به همین خاطر میزان و عمق خطوط پیشانی همیشه بر ماندگاری بوتاکس تاثیر دارد.
  • میزان فعالیت بدنی افراد: ورزش همیشه برای سلامت بدن افراد مفید می باشد. اما همانگونه که میدانید معمولا زمانی که ماهیچه ها منقبض می شوند چین و چروک ها به وجود می آیند. همانگونه که میدانید افرادی که فعالیت های ورزشی زیادی دارند انقباضات عضلانی زیادی دارند و ماندگاری بوتاکس در بدن آنها کمتر است.

کدام افراد نمی توانند اقدام به تزریق بوتاکس پیشانی بکنند؟

میتوان گفت همه افراد هم زن و هم مرد میتوانند عمل بوتاکس را انجام دهند. اما بعضی از افراد هستند که به خاطر وجود بعضی از بیماری ها و یک سری از شرایط نمی توانند عمل تزریق بوتاکس پیشانی را انجام دهند.

  • افراد زیر ۱۸سال: بسیاری از پزشکان توصیه می کنند چون افراد تا سن۱۸سال از نظر فیزیکی رشد میکنند . نباید اقدام به تزریق بوتاکس پیشانی بکنند.
  • افرادی که بیماری قلبی دارند: همیشه پزشکان توصیه می کنند که افرادی که بیماری قلبی دارند تحت هیچ عنوانی اقدام به تزریق بوتاکس پیشانی نکنند.
  • افرادی که بیماری کلیوی دارند: معمولا افرادی که کلیه های آنها سالم نمی باشند بهتر است ابتدا اقدام به تزریق بوتاکس پیشانی نکنند. چون ممکن است برای آنان مشکل به وجود آیند.

ماندگاری بوتاکس پیشانی چقدر است؟

بوتاکس پیشانی معمولا به طور کلی تنها ۳تا ۴ماه ماندگار می ماند . اما افرادی که به دنبال ماندگاری بیشتر هستند باید بهترین برند بوتاکس را تزریق کنند. چون برند های باکیفیت بوتاکس همیشه ماندگاری بیشتری دارند و مدت زمان بیشتری در بدن افراد ماندگار می مانند.

 

هزینه بوتاکس پیشانی و ابرو





:: برچسب‌ها: تزریق بوتاکس پیشانی،هزینه تزریق بوتاکس پیشانی،قیمت بوتاکس پیشانی ،هزینه بوتاکس پیشانی و ابرو ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: